Life of Tess

Bad Uppdate

Kategori: Tess

Ja jag har varit lite dålig på att uppdatera nu på sistone... haft lite bloggtorka. Livet rullar på iaf har varit mest en massa fiker på stan och shoppandes i butikerna. Ja jag har ju blivit av med jobbet oxå då min chef ringde och informera om att vi gått i konkurs =( den va sådär faktiskt... så nu är man jobb letare oxå =/ men va säkert någon mening med detta eller??? =)

Sebastian växer och blir större o större och lär sig massa bus hela tiden så det är fullrulle här hemma nu för tiden.... haha som nu tillexempel sitter han och biter mig i tån bläääää och AJ =)

Tog en kycklingsallad till lunch i dag på Snuggles med mamma o Patricia.... sen ett varv på stan och handla hem fredags mys till i kväll. Ska käka varma bananer fyllda med choklad och glass o grädde =D

En bild från Älsklingens och min ostbricka vi mös med i Tisdags...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: