Life of Tess

Titta Han går =)

Kategori: Tess

Igår så va jag på rytmiken med Sebbe och efteråt blev det hem igen för det va så trist väder att va ute i. Så det blev en riktig tråk dag igår och inte roligare att Andre jobbar över hela veckan o inte e hemma förren 7 på kvällarna. Tur man har Sebastian som kräver matlagning annars hade det inte blitt så mycket av med middag på hela veckan =) Så igår blev det typ lasangette fast jag gjorde köttfärsröran och koka pastan för sig i stället.

Idag så började vi vår morron kl 6 i morse då en liten kille va klar vaken och nästan studsa i sängen. Förresten han har börjat gå det har jag glömt att berätta =)=) STOLT mamma som skriver nu hihi.... han släpper hela tiden nu och fösöker både springa o gå på egen hand min kille börjar bli stor nu =D

Aneta kommer snart över på en kopp va några veckor sen vi sågs nu så ska bli kul att träffa henne. Efter det så ska jag o Sebbe till mamma o pappa o hälsa på. Dom ringde igår o ville vi skulle komma över så dom fick se när han går haha tramsiga dom e =).... så tänkte tigga till mig en lunch eller iaf fika när jag e där.

Andre jobbar som sagt till 7 i kväll igen =( men man får ju tänka på pengarna. Behövs nu oxå med tanke på att han körde o krocka bilen i förra veckan =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: