Life of Tess

Utbildning och opperationer

Kategori: Tess

Jaha då va vi tillbaka på dieten igen och havregrynsgröten slank motvilligt ner i morse. Nu sitter jag med en kopp kaffe och väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan få äta en macka.
Har bokat tid för att bygga naglarna nu igen haha så typiskt mig att vela fram o tillbaka med dessa naglar =) men nu ska dom byggas iaf och jag kommer att göra ett återbesök iaf för vill ha fina naglar tills vi åker till GBG och ser Iron Maiden. Så nu blir det solning, diet och fina naglar som gäller så man e i toppform till GBG =)=) e ju ändå en hel helg vi ska spendera där uppe bara jag och Älsklingen så när man e barnledig och ska sova över på en båt helt ensamna får man ju anstränga sig lite ;)

Många bollar i luften har jag för tillfället både gällande utbildningar och opperationer =)=) ooo ser fram i mot båda jätte mycket ska bli skit kul... vad det gäller berättar jag när det börjar närma sig =D Fick erbjudande om att börja redan på måndag men får vänta tills Andre e pappa ledig iaf så vi inte behöver lämna bort vårt lilla charmtroll. Har ju inte fått någon dagisplats än eftersom vi inte ska skola in förrän i Augusti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: