Life of Tess

Djävulen

Kategori: Tess

Japp nu e det officielt jag har fått djävulens son :/ börjar med att jag kommer till dagis för att hämta hem han då dom erbjuder att han kan stanna kvar på middag. Skit bra ju så tack ja till det och vad gör inte Sebastian jo han puttar medvetet en liten flicka så hon knappt får luft efteråt av alla tårar som kommer. Efter en utskällning av mig så sätter vi oss till bords och det börjar bra och han äter ordentligt men sen så tar han glaset med mjölk häller i tallriken o plaskar som om det va en lek damm... Och där sitter jag fullkomligt ner stänkt med mjölk o luktar kräk :/ rätt så förbannad tackar vi för maten och börjar bege oss där i från då i hallen får han för sig att bita mig i armen när jag ska ta på jackan grrr... Djävulen eller vad tror ni? Han sover nu iaf och jag ska skaffa nya krafter med en bit kladdkaka nu :(

Kommentarer

  • susanne brolin säger:

    han är så söt när han sover för då har han en liten ängels gloria

    2011-11-25 | 14:49:16

Kommentera inlägget här: