Life of Tess

Måndag

Kategori: Tess

God morgon kära bloggläsare då va det Måndag igen och en ny vecka har börjat. För mig innebär detta att leva sunt och nyttigt =/ Hoppas på bra resultat för dessa uppoffringar hahha =)
Va och lämna lilleman på dagis i morse för att sen möta upp Angelica på Espresso Hose för en frukost i lugn och ro utan barn ;) Grymt mysigt och skit kul eftersom vi inte träffats på länge. Efteråt körde vi till dagis och hämta busfröt och nu sitter jag hemma och lilleman sover.

Blir kanske en runda ut på stan sen när han vaknat eller så busar vi kanske här hemma vi får se vad jag pallar o vad han känner för. Funderar på att boka tid för ansiktsbehandling... fick ju presentkort till det när jag fyllde år så skulle kanske ta och utnyttja det =) aldrig fel att skämma bort sig lite ju ;) annars e jag grymt sugen på att bygga naglarna, färga håret, sola, noppa ögonbrynen så e väll bara att börja tjecka av listan haha.

puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: