Life of Tess

GI TORSDAG

Kategori: Tess

VIKT: 59,3 Minskning 0,3kg nu exakt 1 kg ner sen starten =)

Frukost: 1 rågkuse med bregott mellan, skinka, bladspenat och gurka. 1 Kopp kaffe, litet glas proviva.

Lunch: Naturell youghurt, 3 st friggs crisp med bregott mellan. 1 glas vatten.

Middag: Skulle varit tonfiskröra med bakad sötpotatis, Men potatisen va rå som jag fick med mig till jobb =( så det blev i stället 2 rågkusar med bregottmellan och denna tonfiskröran som bestod av tonfisk,keso,soltorkadtomat,gul lök, salt och peppar =)

Fy fan i helvete vad jag fick springa o power walka i går haha missa bussen som körde ifrån mig mitt framför näsan som skulle ta mig till centralen =( så det va bara att börja promenera i den höga växlen klockan va nämligen 20.03 och tåget mot ystad gick 20.19.... och det tar ca 15-20 min att gå till centralen från jobb.....

Men jag kom springandes den sista biten och när jag får syn på tåget som faktiskt stod kvar trots att kl va 20.19 möts jag av ett gäng ordningsvakter som så snällt berättar att jag missat tåget =(.... Och jag bara brister men det står ju där.... röd i huvudet som en kräfta av all ansträngning.....

Förmodligen tyckte dom synd om mig för dom sa sen ja men skynda dig spring spring spring...... shit pomm fritt va jag sprang inte allt för lätt i flipp flopp ska jag tala om =) men med kom jag o jag va hemma 21 i stället för 22.30 =)=)

Shit vad gott jag sovit hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: