Life of Tess

GI

Kategori: Tess

Yes jag har gett mig fan på att jag ska ge GI livsstilen ett försök =)=) Med start måndag haha.... ska bli spännande o se om det bli några 5 kilo mindre på 1 Månad som dom lovar =P
Blev så inspirerad på jobb av alla som håller på med sina måltidsersättnings drycker haha men jag ska iaf få TUGGA =)

I morron blir det eventuellt strandfest och sen lördag smäller det med Kräftskivan hemma hos oss hahaha håll tummarna för inga klagomål för på lördag spättar vi musiken och vrålar snappsvisor för kung och fosterland =)

Nu ska jag snart bege mig till jobb och slava lite =/ sen kommer älsklingen o hämtar mig eftersom han ändå skulle in till Malmö stad och hämta sin mobiltelefon =P så skönt e hemma 21 då i stället för dryga 22.30 =)=)

Linda snuttan ledsen att jag varit så svår på att fika i veckan inget ont menat varit så J*VLA seg bara =(... men vad sägs om en fikaLÖRDAG??? =)


love ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: