Life of Tess

Work

Kategori: Tess

Ja igår började jag inte förren kl 15... så satte mig på tåget som vanligt kl 14.10... då blev vi informerade om att det va fel på spåret så vi kunde endast köra i 30 km =( sug oxå hade inte nått rydsgård än när klockan va 14.40. Så jag fick så snällt ringa jobb och meddela att jag kom till att bli lite sen. Efter rydsgård fick vi iallafall upp farten så jag va på jobb kl 15.45.... bättre sent än aldrig eller vad e det man säger =)

Väl på jobb han jag inte jobba särsklit länge förren jag fick sån jävla huvudvärk... och skiten vägra ju släppa oxå så det sluta med att jag tillslut mådde illa =(=( drygt att jobba när man inte mår bra... men det gick iaf och min underbara älskling kom o hämtade mig så jag slapp vänta på tåget en hel timme  =)=) du e så underbar.

I dag e en ny dag och jag mår jätte bra =)=) ska snart kila iväg till gamla jobbet och lämna lite skor som va beställda... sen får jag in o handla middag till jobbet för hade inget här hemma o ta med.
Jobbar 15-20.15 i dag... men slipper ta tåget hem idag oxå för mamma o pappa spelar golf i krokarna av malmö så åker med dom hem =)... ibalnd e det bra att ha golfidioter till föräldrar hahaha =P



I malmö påväg till jobb... blev stoppad av ett gäng killkompisar som hade svensexa haha fick betala en 10á för att klippa av byxbenet på killen haha sicka ideér =)=)



XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: