Life of Tess

Gjort staden =)

Kategori: Tess

Hello beautifuls :P

I dag vaknade jag kl 10.00 och oj vad glad jag blev för det =)=) har fan inte lyckats kliva ur sängen förrns tidigast 11 innan så jävla trött jag varit om dagarna....
Klev ur sängen och gjorde mig i ordning för att sen möta upp Carro och kila ner en runda på Snuggles.

Där mötte vi andra fika glada typer så som Jennica, Lollo, Jennifer, Jessica, Danne, Abajd m.fl. Vi satt där någon timme och njöt av vår frukost sen tacka vi för oss och begav oss vidare för lite shopping =)=)

Hitta ett par jätte fina baggy jeans med mudd på Unos som jag införskaffade =)=) weee nice att jobba i kläder som man kan andas i haha =)

Carro körde på den lite mer raffiga outfitten och jag håller tummarna för dig att det uppskattades haha men sånna kläder kan aldrig slå fel =P

Nu kallar duschen och sen får vi se om jag kan liva upp min älskling lite som ligger helt utslagen i soffan och typ sovit i 3 timmar nu sen han kom hem =(

love ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: