Life of Tess

Jobb jobb jobb

Kategori: Tess

yes jag lyckades så jävla bra med att få älsklingen på bättre humör i går kväll =)=) tänka sig vad lite kläder kan göra haha *blink*....

Nu e det en ny dag och till min förvåning vakna jag halv 10 =) börjar kanske få lite rutin på sovandet igen efter semestern hehe.... =P
I dag händer inte särskillt mycket bara jobb som står på schemat 15-20.15... dryge pass detta innebär att jag inte e hemma igen förrns 22.30 =( och så ska jag upp i morron bitti igen halv 7 hur ska detta sluta  =)....

Nu kallar frukosten mini baguette med ost o gurka mums =)=)

Outfit i dag består av:

* svart fodralklänning från lindex
* svarta leggings
* Brett midje bälte med nitar Gina Tricot
* Stora silver örhängen från Glitter

Love ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: