Life of Tess

Dagen efter

Kategori: Tess

Jaha igår blev det karaoke / bowling / poker kväll hos oss haha. Riktigt kul hade jag igår faktiskt.... blev en hel del sjungande och när min pappa klämmer i på noterna slutar det med att grannarna kommer och klagar hahaha... så festen fick så snällt förflytta sig hem till mina föräldrar. Så goa dom e tur att man har dom =)=)

Ja och vi festa långt in på små timmarna så klockan 5 i morse trippa jag Bella och Andre hemmåt. väl hemma decka Andre i sängen med överkastet på och fullt på klädd... själv va man väldigt flitig och städade undan för att slippa det idag och oj vad skönt det va att vakna till det i morse och veta att man slapp ta hand om det då =)

Klockan 12 kila man så snällt i väg till Saluhallen och handla hem lite goda ost bullar att återställa kroppen med shit borde nästan få belöning för alla mina goda gärningar =)=) haha

Lite bilder från igår

 

Nu blir det snart pizza hos mina föräldrar... ska fira mamma som fyller år idag STORT GRATTIS

puss bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: