Life of Tess

Entré

Kategori: Tess

Jaha då va man hemma från ännu en dag på jobbet. Redan färdig duschad o allt... till och med diskat :P Min näst sista dag på jobbet i morron....och jag ska kränga så mycket prinsess tårta som jag ska hämta i morgon på cafeét =)=)

Ska köpa nya jeans på torsdag såååå fina hihihi längtar :P Lägger upp bild sen när jag köpt dom =)

Fick frågan om jag e närvös inför att börja jobba i malmö.... hmmmm ja både ja och nä. Ska bli skit kul att jobba i en större stad och i ett köpcentra.... det som e nervöst e ifall jag kommer palla med pendlingen och att jag får det rätt med tåg och bussar o allt. Helt nytt för mig ju med sånt. Har alltid kunnat gå både till skola och jobb..... men det e ju så många som klarar det så varför skulle inte jag tihi =) Kommer nog gå gallant.

Nu ska jag se vänner kyss bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: