Life of Tess

Fika =)

Kategori: Tess

Klockan är ca 12.30 och nu har jag hunnit med en fika på Snuggles med Linda. Blev en härlig kopp med vit varm choklad och en super god bulle med oliver och soltorkade tomater i =P MUMS. Va in en sväng i affären oxå och snacka med Camilla o Aneta som verkligen såg ut att ha en tuff arbetsdag hahaha.... skönt när man bara kan stå och dega vid kassan =)
Jaha då bär det snart av till malmö med mamma. Ska in och kolla in Entré som jag börjar jobba på nästa vecka... ska bli så jäkla kul =) Sen bli det en sväng in om på Gina Tricot oxå och se om jag hittar jeansen jag blivit så käääär i =) "hoppas"

Såg förresten reklamen för Entré i söndes... coolt Carolina Gynning kliver ur en jätte vit limosin i klädd en röd gala klänning =) =) Och där ska jag jobba ha :P

Va in om på Maria Cafeét och beställde en Prinsess tårta till på fredag. Får ju bjuda på något när det är mina sista dag på jobbet. =)=) hoppas nu dom lyssnat och gör som jag säger för en gångs skull så att vi inte kommer alla med varsin tårta hahaha =)=)


Love you :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: