Life of Tess

Jobb, Shopping =)

Kategori: Tess

Oj Oj Oj i går va första dagen på jobbet i malmö, och gud vad trött jag va när jag kom hem på kvällen hahaha.... Började med att kliva upp ur sängen redan klockan halv 7 på morronen väldigt tidigt för att va jag men bara att vänja sig =)=) sen tog jag tåget till malmö 8.08 och va framme på Entré kl halv 10. Väl framme va det bara o sätta igång med alla varorna som kommit.....glömde till och med att äta så jag tog en lite chees burgare på burgerking som låg runt hörnet halv 4.... sen fortsatte jag lite till och gick sen  så jag kom med tåget 17.15.

Väl hemma hade älsklingen gjort bakad potatis med kycklingfile och tzatsiki med bacon i =)=) super gott va det..... sen blev det duschen och klockan 20.00 va det en väldigt trött Tess som hade somnat =)=) hehe

I morse vaknade jag upp klockan halv 9 och va sååååå utvilad.... begav mig bort till mina föräldrar och gjorde dom sällskap med frukost.... sen blev det en runda ner på stan med mamma och hälsa på gamla jobbet.... kändes lite sorgligt faktiskt.... =(

Köpte nya solbrillor på lindex super fina som jag fick av mamma..... beställde byxer från Gina Tricot oxå så snygga dom e =)=)

 love them =P

Nu väntar jag på att mannen ska komma hem så ska vi äta fiskpinnar, potatismos och remoladsås mums

puss haj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: