Life of Tess

Early morning

Kategori: Tess

Vaknade kl halv 9 i morse fortfarande ap trött men älsklingen fick samtal från Tommy som undra om han kunde komma hit så det va ju bara att stiga upp.
Dom 2 kila iväg för att köpa lite bullar till frukost, så i dag blev det 1 rosenbulle och 1 kopp kaffe som stod på menyn.

Nu har dom stuckit iväg för att fiska och jag slöar lite framför datorn.... tänkte läsa lite körkorts teori nu och sen bege mig ner på stan för att inhandla födelsedags present till svärmor som ska firas i morron.

Va på Bryggeriet igår och åt buffé med Andre och mina föräldrar. Efter det så begav vi oss hem till oss och snacka lite skit o så för att sen bege oss vidare mot PC. Där träffa vi Patricia och hennes karr och en hel del annat kul folk =)=)... va där typ till 12 men sen fick jag såna jävla värkar så klara inte av att sitta kvar längre utan fick bege mig hem för att sova....

Mina knäppa föräldrar där i mot gick till ett uteställe som heter Bar A Bar här i Ystad där dom flesta är typ 25-30 haha och fortsatte festa för att sen avsluta kvällen med natta mat på MAX=)

haha snacka om omvända roller det brukade ju va min vanliga helg tur =)=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: