Life of Tess

Fika, Lunch, Städa

Kategori: Tess

Vaknade kl 8 i morse av att solen strålade in i sovrummet... så det gick absolut inte att sova mer utan jag begav mig upp och gjorde mig i ordning för att sen sätta tänderna i lite frukost. Slöa en stund framför tvn till Våra Bästa År.

Begav mig sen till Hartmans för att fika med Aneta o Camilla. Men det visade sig att Camilla glömt bort vår fika och låg hemma o sov hahaha... så jag o Aneta mumsade själva på en caffe latte med hasselnöts smak och en äpplelyx kaka =)=)... Sen gick vi bort en runda till Lindex där Aneta skulle byta ett par byxer till Kevin och sen vidare bort mot H&M där jag köpte ett par boxer trosor. Tänkte kan kanske va skönt att ha efter förlossningen =)=)...

Jag begav mig sen hem för att få i mig lite lunch som bestod av Keso (chilli) och kyckling.....



Nu ska jag ta ett svep med damsugaren och damtrasan för att sen i kväll slänga mig i soffan och njuta av Greys Anatomy med Hunny.....

Förresten 11 dagar kvar i dag till beräknad förlossning ooooo vad jag längtar =)=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: