Life of Tess

Fredag och 9 dagar kvar

Kategori: Tess

Vaknade kl 8 i morse med en pigg älskling brevid mig. Han e ju ledig idag så.... vid 9 promenerade vi bort till Saluhallen för att handla lite frukost. Det blev rökt skinka, dill Majonäs, oboy, mjölk, gurka och tranbärsdryck.

Sen hem igen för att då äta och slappa lite. Sen stack A ner till sitt jobb för att göra hmm något och sen nu iväg till Kåseberga.

Själv har jag städat lite och fick ta en paus pga dessa jäkla foglossningar grrr så drygt.... Nu e det bara 9 dagar kvar tills bebisen e beräknad att komma ooo jag längtar som bara den. Inte bara efter att få hålla o pussa min älskade bebis utan även att få bli av med denna dryga jätte magen och alla problem som den ställer till med =/

I kväll blir det Bryggeriet som står på schemat. Ska dit med Andre och mina föräldrar för att äta buffé och sen kanske ta en sväng om ner till Marinan. Skulle tydligen va en trubbadur där i kväll.

Mamma och jag ska även ner en sväng på stan när hon har vaknat för Boston har utförsäljning i dag och man vet ju aldrig om nått hoppar på en haha =)

Igår va jag på Åhlens och spendera lite pengar inköpte:

* Badsalt för fötterna
* Ögonbryns pincett
* Deodorant
* Pormask plåster (svinbra)
* Veet hårborttagning
* Nagelbands Cremé




När min lilla pojke har ploppat ut så ska jag

* Bygga naglarna
* sola
* Färga & klippa håret


E lite fundersam bara vet inte om jag ska färga håret svart eller om jag ska ljusa upp det med en grundfärg och sen slingor i 2 nyanser kan kanske va snyggt om man blir lite brun och satsar på lite ljusare nu i sommar....

Vad tycker ni förslag???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: