Life of Tess

GRILLAT =)

Kategori: Tess

I går så va jag på MVC med mamma för att göra hälsoundersökning på mig o bebisen. Och allt va jätte bra. Efter det så begav vi oss till stan för mamma skulle in på Dressman och handla lite tröjor.

Innan vi kom ner om stan så gick vi in om Åhlens för jag skulle handla en dricka på Hemköp. Vi står i kassan och bakom oss va där inte fler kunder... men tydligen så hade det dykt upp en Gubbe och kärring som jag inte märkte och när det blev min tur så knuffa hon mig i ryggen och slängde upp en jävla pinne på bandet för att skilja våra varor åt och kläcker komentaren dagens ungdomar för stressade för att kunna lägga upp en skiljepinne på bandet.... och började slänga upp sina äckliga jävla varor....

Jag blev helt paff stod där o fundera på en bra kommentar att säga tillbaka men fan kom inte på nått så blev bara Sicka IDIOTER det finns alltså sen tog jag min dricka o gick..... grrrrr va så jävla irriterad satans fyllekärring undra vem som va stressad egentligen..... =/

Aja sen på kvällen kom Patricia på besök hon skulle låna datorn... och när älsklingen kom hem från jobbet så bestämde vi oss för att grilla. Så det blev grillat med coleslaw, vitlöksbröd och sallad till middag i går mmmm så gott... årets första grillade kött hihi älskar att sommaren e påväg =)

Kommentarer

  • angelica säger:

    Fin design!

    har du själv gjort den?

    kram

    2010-04-13 | 16:05:55
    Bloggadress: http://wippzi.blogg.se/
  • theres brolin säger:

    nä hittade den på google =)

    2010-04-13 | 16:50:35

Kommentera inlägget här: