Life of Tess

Heldag med mamma

Kategori: Tess

Haft en heldag med mamma i dag. Började med att jag promenerade hem till mamma och sen begav vi oss ner på stan... först HM där jag köpte ny bh o trosa endast 75 kr så billigt =)=) och sen stack vi till Lindex och där hittade jag en jätta fin klänning som jag ska springa ner o köpa i morron =)



Vi landade sen på Hartmans och käkade frukost och njöt i solens värme.... efter det begav vi oss till Åhlens och sen till BVC för att lämna papper.

Mamma bjöd på middag i dag oxå så har precis kommit där ifrån mätt o belåten efter bakad potatis med tonfiskröra GOTT!!!



Nu ska jag diska och sen hoppa i duschen för att hålla kväll !!

Kommentarer

  • Malin & Tuva♥ säger:

    hejhej... Gud va det lät gott med tonfiskröran =) Fin blogg du har. kollar ibland. Spanar efter bebisen med ju =) hihi Kramis Malin..

    2010-04-16 | 06:43:16
    Bloggadress: http://malinstuvaluva.blogg.se/
  • Administratör säger:

    hihi =) kul att nån läser... men ingen bebis än iaf men försöker med allt för att den ska komma nu =)=) hoppas allt e bra med dig kramis

    2010-04-16 | 10:03:07

Kommentera inlägget här: