Life of Tess

LÖRDAG

Kategori: Tess

Igår gjorde jag en hel dag på stan. Först mötte jag upp söta Linda och gick lite i affärer med henne för att sen ta oss till Espresso House där vi träffade Emelie och hennes kille och sötnosen Kelsy. Efter det så begav jag mig till Guldfynd för att köpa födelsedagspresent till Svärmor som vi ska fira idag. Det blev en jätte fin klocka hoppas hon oxå tycker om den =)
Sen traska jag bort till HM där jag köpte hårspray och en klänning =)

Va tvungen att gå hem om sen för att käka lite.... sen stack jag bort till Hartmans och fika med Jennica, Marta, Mia och hennes kille. Jag och Jennica gick sen till Boston och titta lite för hon hade inte varit där sen dom börja sin utförsäljning... så jag hitta så klart ett linne oxå där haha varför kan jag inte komma ut tomhänt från en affär ;)

Sen kom jag hem igen vid 4 tiden och då satt älsklingen och spela poker med Tommy och Håkan... men när dom stack vid 6 så traska vi bort till Turkarna och handla godis och sen in på MAX för att handla middag =)

Hemma igen intog vi soffläge och kolla på en film som heter Snabba Cash.... riktigt seg film faktiskt tyvärr =(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: