Life of Tess

Lördag

Kategori: Tess

God morgon sötnosar =)

I går så va jag faktiskt ute en runda nämligen på PC med Älsklingen Håkan o söta Carro. det va riktigt kul att komma ut o träffa folk. Vissa kolla lite konstigt på mig för att jag satt där höggravid men va fan jag klättrar snart på väggarna kan inte bara sitta inne o kolla på film om helgerna såååå jävla tråkigt det e nu. Nä jag unna mig en kväll på krogen med Alkoholfria drinkar jag menar why not jag e inte döende bara havande =)

Vakna klockan 9 i morse så gick upp för att göra ett tappert försök till att raka benen hihi planen va nämligen att en klänning skulle åka på visserligen med strumpbyxer men ändå känns inte lika fint med ben som en varulv haha. OCH JAG LYCKADES weee.

Begav mig sen bort till Saluhallen för att inköpa en ciabatta till frukost. Fick ju äta själv eftersom älsklingen skulle iväg o göra jobb på Pizzeria Regement. Men gott va det iaf =).

Nu rullar snart bilen mot Helsingborg så fort hunny kommer hem bara... ska hem till min Morbror och hämta ett skötbord som vi fått och även ta en fika mums.

Riktigt härligt väder idag så blir nog en runda på stan sen eller nått i den stilen... inne kan jag inte sitta iaf då kommer jag få duktigt med ÅNGEST!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: