Life of Tess

Överaskad

Kategori: Tess

Ja i söndags så vaknade jag av att älsklingen låg o kittla mig på näsan haha kl 8.40 på morronen grrr hihi men när jag slog upp ögonen så frågade han till min stora förvåning om jag ville gå ut någonstans och äta frukost ... WHAT???? Han hatar att fika så jag undra om han hade slått huvudet haha men jag blev skit glad.

Så vi begav oss till Espresso House kl 11 för att då käka. Han tog en räkmacka och jag en scones med philadelphia och marmelad plus en vanilj latte ooo vilken härlig Söndag =)

Sen klockan 3 va det dags för kalas hos mina föräldrar... skulle nämligen fira min mamma och mig som fyllt år... så där blev det kaffe kakor och fransk choklad tårta njam njam =P



Efter det så begav jag och Andre oss till hmmm degeberga tror jag för att kolla på en moped han tänkte köpa och sen sälja men tyvärr va det rent skit en sönder rostad klump bara... så det blev ingen affär där inte. Begav oss hem igen i stället och beställde pizza o kolla på Ballar av stål.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: