Life of Tess

Kim Larsen

Kategori: Tess

Igår va jag och Älsklingen på Öja krog och såg Kim Larsen med hans jobb. Fy mitt hjärta slog typ i 180 så jobbigt jag tyckte det va att lämna lill killen =(... men han va med mina föräldrar hemma hos oss... plus att han somna klockan 8 så han märkte inte ens att vi va borta så länge.

Vi började kvällen vid 18.00 då vi käka middag (kycklingfilé med potatissallad) som va riktigt gott faktiskt trotts att det serverades i plastbytter haha. Sen vid typ 20.00 så började Sanne Salomonsen uppträda. Tyckte hon va sådär ingen favorit hos mig iaf. Men sen vid halv 10 kom Kim Larsen och han va svin bra. Har sätt han en gång innan för 2 år sen i Skivarp men då va det inte alls så bra... nu va det riktigt tryck plus 4000 människor så lite skillnad.



Vilket fall så hade jag skit roligt behövde verkligen komma ut lite och att jag o Andre fick lite kvalitets tid och fick känna oss som livet innan barn och det va underbart. Men så fort allt va slut så bara LÄNGTA jag hem till lille man så tog Öja bussen vid 23 men fick inte se hans leende förren vid 5 på morronen då han vakna för käk haha men gud så glad han blev när han fick se mig ooooo underbara känsla =)=)

Idag så har jag varit på stan med mamma .. först Åhlens och kolla lite inredning till sovrummet har hittat gradiner, pläd till sängen och fina kuddar som går i samma som gardinen =)=) Men inköpet blev Lee Stafford 4 Brunetts Bling som jag tänkte testa =)=) kan nog bli fint när man ska ut en kväll =P
Sen gick vi vidare till EH och tog oss en fika... jag mumsa i mig en choklad frapino och en gudomligt god Chokladmuffins love sundays

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: