Life of Tess

Spenderat pengar

Kategori: Tess



Shit vad jag e trött.... Natten har varit svin dryg Sebastian har sovit helt oroligt och vaknat till jätte många gånger. Sen inte nog med de för kl 07.00 i morse ville han dessutom stiga upp NEEEJJJ

Sluta med att vi gick kl halv 8 iaf. Sen vid halv 10 mötte vi upp Aneta och mamma på Espresso House för att käka lite frukost. För mig blev det en stor Mocca Latte och en Kyckling Bacon macka... 100 spänn billigt o bra för en frukost =) håller ni inte med??
Men så gullig som min mamma e så bjöd hon på detta =D ooo jag blev så GLAD.

Sen vid halv 12 tiden körde mamma och jag o stor shoppa.. först ÖB sen Ohlsson basar och köpte present till min kusin som fyller 4.. sen vidare till Willys för STOR påfyllning i kylen och frysen... eka lixom lite där

Och fick ju inte glöma lille kisen som fick bytt i kattlådan när jag kom hem. Hängde upp tvätten, packa upp kassarna m.m.

Så som sagt nu e jag as trött och tänker inta ryggläge i soffan så nu håller vi tummarna om att Sebastian sover en timme till =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: