Life of Tess

Gott Nytt År

Kategori: Tess

Jaha då va det nyårs afton idag och jag började dagen med att städa.... usch fy o blä det måste va det tråkigaste som finns =/... men det behövdes och nu e här rent och snyggt så gästerna kan komma =)

Efter det blev det att slänga benen på soffan och hinka kaffe... huvudvärken kom smygandes och berätta att jag glömt den dagliga koffein dosen och huvudvärk kan man ju absolut inte ha i kväll.... nä den sparar vi till i morgon håller ni inte med ?? =D

Klädsel i kväll blir faktiskt samma klänning som förra året, men då va jag ganska så gravid så tänkte kunde va kul o se hur den egentligen ska sitta haha till det har jag sen hittat ett par skit häftiga strumpbyxer som gör att det ser ut som man e tattuerad på benen skit fräckt... hoppas det e lika häftigt på som paketen visar bara...

menyn för kvällen e väldigt spännande för vi e 4 par och varje par har fått en rätt i uppgift dvs vi fick huvudrätten och den blir iaf pepparbiff med hemagjord potatisgratäng och 3 såser som är hemma gjord bajje sås, rödvinssås och grönpepparsås mums.

nu ska jag göra allt klart och sen göra mig i ordning och påbörja firandet av det nya året... bilder från kvällen kommer upp i morgon med mer info om hur kvällen va... puss på er sötisar och ett

GOTT NYTT ÅR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: