Life of Tess

Morning

Kategori: Tess

god morgon eller ja jag har ju varit vaken sen 9 iaf =).... kaffet e druckit och ser just nu våra bästa år... det e inte klokt va man fastnar i kassa serier när man går hemma hela dagarna haha.. aja jag ska snart börja jobba igen och jag längtar som fan. Tänk dig bara att kunna ta på dig vilka kläder du vill utan att va rädd för att få en spya på dig snacka om frihet hehe...

Nä men det kommer va tufft att va ifrån mitt hjärta så mycket har ju lixom varit hos han 24 timmar om dygnet så det kommer bli jobbigt. men samtidigt känner jag att det ska bli skönt att inte bara gå runt på stan och sitta på fiken i Ystad =) Nä jag e riktigt taggad på att komma tillbaka till jobb nu hoppas bara jag får ett bra schema.

idag blir det antingen en runda på stan igen eller en runda upp till ÖB. Köpte Åhlens BUS i går den e så sjukt bra blir brun direkt men tyvärr så lätt fläckig så tänkte jag skulle köpa en bodylotion att grunda med...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: