Life of Tess

Helgen

Kategori: Tess

Fredag:

Ja i fredags jobbade jag först 10-16 sen blev det tåg resa hem för att fira pappa =)=) Det bjöds på SMÖRGÅSTÅRTA ooooo jag älskar det så jävla gott hihi och snälla som dom e så fick vi med oss en jätte bit hem =) Tack.
Sen blev det poker turnering med chips och ostbågar MUMS och sprit för dom som nu kunde dricka det =).... Jag tog mig hem vid 12 tiden för va så jävla trött och sen skulle jag upp och jobba igen på lördagen ju så tänkte det kunde va rätt skönt att lägga sig i tid. Men ack så fel jag kunde ha... kommer hem och det visar sig att mina grannar har fest.. och jävlar vad dom spela musik trodde min ruta skulle rysta sönder i sovrummet och dessutom hade dom sin ytterdörren öppen så kändes som man hade placerat min säng mitt på ett discotek GRRRRR ....

Kl 04.00 när Andre kom hem ranglandes låg jag klarvaken i sängen och precis då stängde dom av musiken så jag fick 5 timars sömn GÄSP =(

Lördag:

Japp det va det igår och som jag skrev innan så jobbade jag 12-18.... sen tog jag tåget hem vid 19.20 och hemma igen blev det film med älsklingen. Vi såg den (Trubbel I Paradiset) hade sätt fram imot att se denna så jävla mycket... den verkade skit rolig på reklamen =) men till min besvikelse va den inte alls särskillt bra.. =( visst den hade ju sina stunder men fan ville ju skratta mig igenom hela alltet =/ Aja kom isäng vid 23.00 och ja nu sitter jag här för att jag såklart ställde klockan på 07.45 i stället för 06.45 FAN oxå =(



Hoppas resten av dagen blir mer lyckad det e ju trots allt ALLA HJÄRTANS DAG =)




Fick förresten en Babysitter och ett Babygym av mina föräldrar i Fredags =) tack så jätte mycket

Kommentarer


Kommentera inlägget här: