Life of Tess

Mys mys mys =)

Kategori: Tess

God morgon allihopa =) i dag vaknade jag kl 8.00 av att solen strålade in i sovrummet så härligt =).... men drog mig ändå till kl 9.00 innan jag kände mig redo för att kliva ur sängen. Väl uppe så blev det frukost

*2 mackor på osötat rågbröd och 2 ägg med c-vitamin att dricka

Igår jobbade jag 10-15.... tiden bara sprang iväg har så sjukt mycket att göra på jobb nu när vi har slagit ihopa våra butiker DNA/Eurosko inne på Entré i malmö... Men shit vad bra det har blivit och jag älskar mitt nya schema... synd bara att jag inte hinner gå på det så mycket bara innan jag ska gå hemma och vänta på att vår älskade bebis kommer ut =) men min rygg pallar inte mer och inte mina ben iheller tyvärr.

Till middag blev det wok med nudlar och kyckling... sen bestämde vi oss för att mysa till en film med en härlig godisskål framför oss hihih... ibland e det mysigt med innesittar väder =)

Filmen vi såg va FLIRTING WITH FORTY

Kommentarer

  • angelica säger:

    Nu var det längesedan du uppdatera! :)

    Hoppas allt är bra med dig och bebben? :)

    kram

    2010-02-23 | 09:51:09
    Bloggadress: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: