Life of Tess

Tisdag

Kategori: Tess

Har jobbat idag 10-15 så va kort arbetspass =) sen tog jag tåget hemmåt och svängde in en runda till mamma. Hon hade bakat kanelbullar så jag fick med mig en påse hem MUMS vad goda dom va hehe =)



Väl hemma börja jag med middagen som blev söt/sur kycklinggryta med fullkornspasta. =) Oxå detta väldigt gott.

Frukosten i dag vestod av Havregrynsgröt och en knäckemacka med ost
Lunchen blev 3 knäckemackor med ost och en smoothie =)

Nu blir det tv tittande och mys i soffan....

Satte på lösnaglar idag förresten.... känns lite kvinnligare =)

Tipps på en skit god parfym D&G Rose The One



Kommentarer

  • angelica säger:

    Mums, blir sugen när jag ser bilden! :)

    2010-02-10 | 19:46:56
    Bloggadress: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: