Life of Tess

TRÖTTER

Kategori: Tess

I går blev det jobb mellan 10-16 sen tog jag tåget hem.. va helt slut hade nämligen röjt i hela butiken eftersom vi ska riva väggen snart så när jag va färdig och stannade upp kände jag mig helt snurrig och illamående så kände det va nog bäst att åka hem.

Väl hemma åt jag och älsklingen middag som va repris från gårdagen. Sen efterätt idag päronglass med mjölkchoklad i =) den e så jäkla god hihi.

Kolla lite tv sen blev det duschen och sen sängen....

TORSDAG

Vakna i morse kl 8.00 och kände mig pigg och utvilad men tänkte nja drar mig en liten stund och whoops va klockan 9.20. Denna gången va jag jätte trött och känner mig nästan sjuk =(

Precis ätit frukost Flingor med yoghurt och en c-vitamin.

Lunchen idag kommer bli en omelett och 2 knäckemackor
Middagen haha kycklinggryta IGEN =)

Jobbar i dag 15-20.00..... zzzzz så e inte hemma förren sent i kväll =( *SNYFT*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: