Life of Tess

Usch

Kategori: Tess

Nu har jag varit på MVC och druckit sockerlösning.... hmm att dricka det gick ju väldigt lätt faktiskt va inte så J*VLA äckligt som jag trodde det skulle va och första timmen mådde jag jätte bra.... men sen vände allt och jag blev helt svimfärdig =(=( va tydligen en vanlig reaktion att blodtrycket föll så jag fick lägga mig ner den sista timmen innan blodprovet.... stackars dom andra tjejerna fick sitta på hårda hemska stolar medans jag tog upp en hel soffa hahah men jag e väldigt tacksam för att ni ställde upp på detta =)

Blodproverna va jätte bra både i blodvärde och i sockervärde =)
Nästa besök blir den 3 mars för att mäta magen, lyssna på hjärtat och nytt blodtryck.

Denna gången va magen 27cm så hade växt 3cm sen sist =) oxå detta helt normalt. barnmorskan kände även lite på magen och hon kunde tydligen väldigt tydligt känna en liten fot längst upp på magen så med andra ord låg den med huvudet neråt hihi =)=)

Pappa skulle egentligen hämta mig och köra mig hem eftersom jag kände mig så svimmfärdig... men tog beslutet att ta en liten promenad hem ändå... tänkte kunde ju hjälpa med lite frisk luft. Så påväg hem svängde jag in en runda på Saluhallen och köpte bullar och ost som blev min frukost idag.... kände jag behövde ha nått ordentligt så jag kunde återhämta mig efter fastan =)

Nu ska jag vila en liten stund puss hej så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: