Life of Tess

Lördags mys

Kategori: Tess

Nu har jag äntligen kommit hem igen efter en dag på jobbet =P sitter just nu framför datan med cola och kinapuffar =)

I kväll ska jag och A mysa till Melodifestivalen med köpe mat och gottis =) skulle egentligen ätit Lax idag men va fan det e ju lördag i dag och i morron måste man ju vara "DUKTIG" igen så jag tyckte gott vi kunde köpa nått.... så det står mellan kina mat, pizza eller Max hamburgare..... förslag???

Har börjat följa Kissies blogg haha älskar att läsa när hon skriver =) tack Anne för att du visa mig denna haha e beroende nu =)

Känner mig lagom gravidful just nu faktiskt haha krit vit, fula naglar och ett hår som helt lever sitt egna liv =/

Så funderar på att göra.....

* Spray Tan
* Stärka naglarna
* och färga håret i lite olika ljusa nyanser typ guldbrunt och ljusbrunt =)

Nu e det bara 11 veckor kvar innan min lilla Ängel kommer ut till denna världen.... längtar som fan =)

Min lilla kise katt har nog varit ensam hemma för länge i dag för hon lämnar inte mig ifred inte så lätt att blogga när man har en kise som gnuggar huvud med en och tassar omkring på tangentbordet hihi... busa!

Nä om man skulle hoppa i duschen och slänga på sig myskläderna så man e färdig inför myskvällen =P

JAG PÅ SHOPPING RUNDA I SPANIEN 2008

Kommentarer


Kommentera inlägget här: