Life of Tess

30 års fest och Bebis shopping =)

Kategori: Tess

I går firade vi Andy som fyllde 30 År. Började med middag som bestod av planka på hamngatan 14 och sen stack vi vidare för lite bowling =)=) de va skit roligt shit har fan inte bowlat på 100 år och sist kom jag oxå haha men det va de värt =)
Efter bowlingen begav vi oss till Födelsedagsgrisen och Cina där det bjöds på musik chips och massa dricka =) Tack så mycket för en super trevlig kväll och hoppas din 30 års dag blev precis som du ville.



I dag vakna jag kl 9.00 brevid en pigg pojkvän som låg o kolla på tv o mös med kisen =) Älskar lediga lördagar så underbart att bara kunna ligga kvar o mysa i sängen ;).
Men tyvärr kan man ju inte ligga där resten av dagen så tillslut gick vi upp och käka lite frukost. Och kl 12.00 begav sig mamma och jag ut en runda på stan och shoppa massa kul till bebisen =)=)

ojojoj både en blivande mormor och mamma som skämmer bort den redan hur ska detta sluta den har ju inte ens kommit ut än hahaha =) Men det e så himla mycket kul o gulligt att köpa så man kan fan inte låta bli ju...... gaaaa tror tillvekarna har en baktanke FAKTISKT =)

Nu har vi precis varit hemma hos mig och druckit kaffe o ätit lussekatter MUMS. Så nu får jag väll göra lite nytta oxå hmmm kanske skulle städa lite aja vi får se i kväll blir det iaf MYS i soffan med bra filmer, glass, godis o chips med dippa...


Mamma kunde ju såklart inte motstå dessa badbyxorna haha visst e dom söta fick ju gardera med ett par till pojke o ett par till flicka =)

   DEN NYA BARNVAGNEN


Kommentarer


Kommentera inlägget här: