Life of Tess

MVC

Kategori: Tess

Gud det va länge sen man va här inne o skrev. Men ni som känner mig vet att jag har mina perioder haha =)

I dag har jag varit på MVC och fått lyssna på Bebis hjärta =) så underbart. Det lät som en tåg som tuffa igenom rummet ungefär haha =) Jag hade ju hört att man kunde säga vilket kön bebisen hade genom att höra hur hjärtat slog men detta va tydligen bara en skröna =( men min barnmorska sa att om man ska tro på det så va det en flicka jag hade i magen =) wiii

Dom mätte även min mage och den va 24 vilket va precis som det skulle i vecka 26 varken för lite eller för mycket =) Så det va ju skönt att höra så man inte gått upp alldeles för mycket i haha.

Ledig i dag och tvätten kallar på mig som vanligt =( inte alls kul för har sån huvudvärk och känner mig allmänt kass... men men den måste ju tvättas så det e väll bara att sätta igång.

 bebis i v.18 =)

Kommentarer

  • martina säger:

    jag gissar oxå på en flicka..men det har jag sagt redan från början..=) Gulligt med små sessor =) kram martina

    2010-01-19 | 12:27:14
    Bloggadress: http://charliesmorsa.blogg.se/
  • emelie säger:

    hej gumman

    Viggos hjärtslag slog också efter en tös hjärtslag.

    Men under förlossning så ändrades hjärtslagen till en pojkes hjärtslag.

    så allt sånt är bara hitte på.

    Men man kan ju hoppas så man kan få handla lite rosa till er:)

    Kram

    2010-01-19 | 12:29:45

Kommentera inlägget här: