Life of Tess

Onsdag

Kategori: Tess

Då va man mätt och belåten igen. Det blev bacon lindade biffar med sallad och potatismos =) MUMS rester från igår.
Hade ju ställt mig in på att sticka och träna efter jobbet idag eftersom älsklingen oxå skulle träna. Men när jag kom hem så visade det sig att han redan hade tränat så då tappa jag suget helt =/ men e väll lugnt nu ... e ju inte precis så att jag kommer gå ner nått kilo haha men konditionen kunde ju kanske varit bra att få upp tills det e dags för bebis att titta ut =)

I sommar e det jag som börjar med hårdträning iaf 3 ggr i veckan blir det Bodyjam varvat med Bodypump =) Dvs när man börjar våga röra sig normalt igen haha kan tänka mig att man e lite försiktig med vissa rörelser i början =P.

Ska snart slänga mig i duschen ska bara diska först, sen blir det Real Housewifes =)

Fick nytt schema på jobb i dag förresten och jag är supernöjd =)

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Heej! Visste inte att du hade en blogg. :)

    Hoppas allt är bra. Tycker det är så spännande ifall det är en flicka eller pojke. :) kram

    2010-01-20 | 20:20:26
    Bloggadress: http://mammatillmilton.blogg.se/
  • angelica säger:

    Skönt att du är nöjd med nya schemat. Bättre än innan? skönt att bebis mår bra! :)

    2010-01-21 | 15:52:46
    Bloggadress: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: