Life of Tess

Sjuk

Kategori: Tess

Sörplar te och tycker allmänt synd om mig själv =( blir bara värre och värre i halsen och det riktigt river i luftrören när jag andas *snyft*
Humöret blev ju inte bättre i heller när jag betala räkningarna usch alla mina pengar bara försvann =/

Frukosten i dag bestod av en stor ciabata med sallad gurka tomat philadelphia och ost =) MUMS det va en humör höjare iaf hihi
Vakna nämligen kl 8.00 i dag så drog mig lite i sängen för att sen slänga på mig kläderna och promenera till affären och handla lite =)

Nu sitter jag bara o väntar på att tiden ska gå för att sen ta tåget till jobb...... känns lite bättre iaf eftersom Älsklingen hämtar mig i kväll =)=) JIPPI

Kommentarer

  • angelica säger:

    Fin din sida har blivit gumman!

    Krya på dig!

    kram

    2010-01-25 | 16:15:15
    Bloggadress: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: