Life of Tess

Sjuk?

Kategori: Tess

Usch känns som jag håller på att bli jätte förkyld vilket inte alls är konstigt eftersom alla i min omgivning springer runt o snörvlar.
Sovit jätte dåligt i natt för har varit helt täppt i näsan och nu börjar jag få kli och ont i halsen =( Hoppas det inte blir värre än så här bara vill inte va sjuk ju =/

I dag har jag jobbat 10-16.00 och nu sitter jag äntligen hemma. Älsklingen är och tränar hmm tror jag iaf =) om inte annat så dyker han väll upp snart hihi.

Vi kör på fredagsmys i kväll iaf =) god mat och förhoppningsvis chips o dippa till en bra film =) Får väll se vad älsklingen har planerat när han kommer hem men jag hoppas att han känner sig lika onyttig som mig trots träning =)=)

Håller tydligen på att få en ny granne... dom va i full gång med att konka möbler när jag kom hem....försökte spana lite på vad det va för en typ. Va nämligen en brud typ i min ålder och jag vill ju INTE att det ska flytta in en Pang Brud i min trapp GRRRRR haha =o) Men vad jag kunde se va det en blondin som typ va helt okej men inte mer än så wiiii =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: