Life of Tess

Shopping och framtids planer

Kategori: Tess

Fy för att ha en liten i denna värmen =/.... stackaren bara ligger o svättas endast klädd i sin blöja.... vet inte vad jag ska göra.
Igår va vi bara hemma behövdes för Sebastians skull kände jag och han sov HELA dagen hiih... vi kommer få en lång bebis

Göra idag då... e grymt sugen på att åka in till malmö göra gå gatan och en sväng in om Entre.... men vi ska till Köpenhamn på fredag nästa vecka så måste hålla i pengarna... vi får ta oss in efter det =)

Köpte en tröja på tradera igår vad tycker ni??



Mitt nästaprojekt är en Louis Vuitton weekend bag som jag ska ha tills vi ska till Egypten.... ooo vad jag längtar. Jag fyller 25 nästa år så älsklingen undra om jag ville ha en Egypten resa i present... gissa om jag blev glad har alltid velat åka dit. Jag älskar pyramider o sånt shit.... Och lillen får va passad hos mormor o Morfar =)=)

Kommentarer

  • Mia säger:

    Åh, vad härligt! :) Egypten är najjs, säg till om ni vill ha tips! Kram

    2010-07-14 | 09:58:22
  • Administratör säger:

    o ja kom gärna med kul tipps =)=)

    2010-07-14 | 12:00:18
  • Mia säger:

    Jobbade ju där nere innan så ni kan få lite kontakter av mig som kan hjälpa er & så :) Får ta ett snack över en fika någon dag! Kram

    2010-07-14 | 13:51:51

Kommentera inlägget här: