Life of Tess

Veckan

Kategori: Tess

Va med Kristina i malmö i torsdags och fixa våra naglar på Plesure Divas =) jag gjorde förstärkning på egen nagel med fransk manikyr denna gången... blev hel nöjd mycket finare än när man gör med tippar =)=) kommer lätt fortsätta med det i stället.... plus det tog bara en halvtimme att göra det så det går sjukt snabbt oxå =P



Sen körde vi en sväng till Ikea där jag inköpte mig två krukor och växter till vårt fönster i vardagsrummet... Ska göra om här hemma så får ju börja någon stans.... just nu fukuserar jag på vardagsrummet ska byta både möbler och dekorationer =)=) Älskar sånt =)



Igår körde jag och älsklingen till Nilssons möbler i Svedala och titta lite... dom har så sjukt fina möbler där och dekorationer hitta hur mycket som helst jag ville ha.... jävligt synd att man inte e miljonär ibland alltså. Men samtidigt e det roligare att köpa nånting man verkligen jobbat för att kunna få =P

På kvällen sen blev det pizza och vaniljglass med ananas och noisette till efterätt. Vi såg två Wallander filmer Indrivaren och Vittnet... sjukt bra båda två...

 


Lillen somna kl 20.00 som vanligt men när vi gick o la oss vid 12 så vakna han och ville äta och sen nästa gång ingen vid halv 7 och sen kl 8 ville han inte sova mer så då va det bara att gå upp....

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Indrivaren var bra men vittnet tyckte jag var kass! Skulle hänt mer, det var ändå sista filmen ju! :)

    2010-07-31 | 14:19:48
    Bloggadress: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: