Life of Tess

Fredag i blodet igen =P.....

Kategori: Tess

I går va sista dagen på föräldragruppen... rätt skönt faktiskt tyckte det va lite löjligt som vi syssla med i basängen innan vi gick upp för att prata kring förlossningen och tiden efter barnet e fött. Jag menar dansa armkrok och cykla med stora gummi slangar mellan benen känns inte som jag kommer ha någon nytta av detta när jag ska föda haha.... men efter vi badat klart va det helt klart värt att gå på det... mycket vi prata om som man inte tänkt på eller du kan fråga frågor om saker du hört som ofta visa sig inte vara sant alls.... som att du tydligen visst det kan sola solarie när du e gravid fostret tar ingen skada alls..... hmmm så jag har gått o varit vit i 9 månader helt i onödan..... aja hade kanske varit dumt att chansa med lite solning eftersom du lätt kan få pigment förändringar.


Våffeldagen va det igår.... hade lite smått panik att jag inte skulle få äta någon våffla =/ men efter föräldragruppen tyckte älsklingen vi skulle köra o handla våffelsmet och slänga ihop lite våfflor när vi kom hem och gissa om jag inte va sen på den idén hihi... så vi fick låna våffeljärn av mamma o pappa eftersom vi inte äger något själv =) SÅ TACK SNÄLLA




I kväll ska Älsklingen ha hem sina arbetskamrater här med middagsbjudning och förmodligen en redig jävla syppe fest hahaha.... själv e man utslängd eftersom det e grabb kväll så bjöd hem mig till mina föräldrar på middag hihi....
så när kusten e klar så hör A av sig så jag vet om jag kan komma hem eller inte =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: