Life of Tess

God morgon Tisdag

Kategori: Tess



Precis vaknat nästan... usch vad jag e seg i dag =/ ska käka lite frukost tror jag... sen ska jag bege mig till MVC. Har tid där i dag kl 12.30 för att mäta magen och lyssna på bebis hjärta.

Jag va ju där i går för jag tog fel på dag så hoppas verkligen att det e rätt nu =)

På schemat sen vet jag inte riktigt funderar på att göra en riktigt grundlig städning här hemma dvs rensa allt... skåp lådor garderob m.m. =)

Eller så blir det att gå en runda på stan och kanske klämma en vanilj latte på Espresso House .

På fredag fyller jag år... blir 24 år gamal =) Då ska älsklingen bjuda ut mig på middag och jag fick välja vart jag ville gå =) så jag bestämde mig för Elysee i malmö och äta Fondye mmmm love.
Innan det så ska vi in en runda på Entré hälsa på jobb och hämta mitt linne som jag beställt hem på NEXT.

Kommentarer

  • angelica säger:

    Hej gumman!

    Grundlig städning är aldrig fel, men dock inte så roligt! :)

    Hoppas middagen i Malmö blir mysig!

    Har ni bestämt namn på bebisen än? nyfiken

    Grattis i förskott om jag nu skulle missa det på fredag! Men du står med i kalendern! ;)

    kramar

    2010-03-30 | 10:36:14
    Bloggadress: http://wippzi.blogg.se/
  • Theres Brolin säger:

    hehe kan va kul ibland skönt med sysselsättning =O) det blir den alldeles säkert älskar elysee deras mat e sååå god... ja han ska heta Sebastian =)=) tack så mycket gumman kram

    2010-03-30 | 19:09:13

Kommentera inlägget här: