Life of Tess

shopping i malmö

Kategori: Tess

Varit på shopping runda med mamma i malmö idag =) Så himla mysigt att det bara va vi,  va så länge sen shit tror nog inte det har hänt sen jag va i tonåren hihi så det e ett tag sen =)

Iaf tänkte lägga ut lite bilder på det jag köpte....

DETTA FICK JAG I FÖDELSEDAGSPRESENT AV MAMMA O PAPPA



Jag fick även ett jätte gulligt linne men min strl va slut så ska hämta hem det den 31 MARS =) så då lägger jag ut en bild på det oxå...

Detta köpte jag själv



OCH DETTA FICK JAG AV JOBBET TILL VÅR LILLE BEBIS =)

 

NI E SÅ GULLIGA TACK SÅ JÄTTE MYCKET =)

Kommentarer

  • angelica säger:

    Hej gumman!

    Har ni fått reda på att det är en pojke? Kläderna såg lite grabbiga ut :) När är det dags för den lille att titta ut? Glöm inte skicka ett sms när det händer så man kan komma och hälsa på dig! :)

    Fina saker du köpt!

    Mysigt med shopping med sin mamma! :)

    Ha en bra helg!

    Kram

    2010-03-19 | 07:37:03
    Bloggadress: http://wippzi.blogg.se/
  • Theres Brolin säger:

    ja vi va o kollade i måndes så då visade sig att det va en liten pojke som låg där inne =) absolut gör jag det... fast dom har ju infört en ny lag nu att man inte får ta imot besökare på BB utan man får vänta tills man kommer hem. så när jag e hemma och har återfått krafterna så hör jag absolut av mig =)=) ha det så jätte bra kramar

    2010-03-19 | 11:38:24

Kommentera inlägget här: