Life of Tess

Tidig morgon

Kategori: Tess

Vaknade i morse kl 7.30 av att en bil stod o tutade som en galning och jag flög ur sängen o tänkte vad fan e de som händer.... jo det visde sig att en kvinna hade parkerat sin bil precis i gattet som man kör ut i från parkeringen i så min granne kom inte ut med sin bil hahaha.... blev ett jäkla liv och jag blev för pigg för att somna om =)

Rätt skönt ändå faktiskt o va uppe tidigt.... jag drog mig lite i sängen för att sen stiga upp kl 8.00. Tog först hand om jätte berget med disk som älsklingen så snällt hade lämnat till mig igår efter alla hans förberedelser med cheeskake och rullader o allt inför hans kill kväll på fredag.!

Väl klar med det blev det dags för frukost och lite mys framför tvn i soffan =) älskar lugna mornar...

Kl 12.00 drog jag ut på stan för en fika med Aneta på Espresso House.... jätte mysigt sen gick vi till Lindstens och hälsa på Birgitta och checka läget hur det går på nya jobbet =)=) *förlåt för alla jobbiga frågor hihi*

vi skiljdes åt kl 14.00 så begrav mig hemmåt för att käka lite lunch.... och nu sitter jag här.. tänkte kolla Ghost Wisper nu kl 16.00.... sen får vi se vad som händer UNDERBART väder idag så blir kanske att man går ut en runda sen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: