Life of Tess

Onsdag

Kategori: Tess

Oj oj oj det va riktigt länge sen man va här inne o skrev nånting nu =) Men har haft fullt upp med alla nya förändringar som skett på dessa 2 veckor =) ganska stor omställning när en liten bebis kommer in i familjen hihi men GUD så underbart det e.

Igår så va vi först på BVC för att mäta och väga det lilla knytet. Han väger nu 4180 och hade växt 1 cm så e nu 53 lång =)... Sen begav vi oss hemåt igen för min mormor o morfar kom och hälsade på lilla Sebastian så det blev kaffe och Kakor mums =)....

Efter det begav vi oss för att fotograferas på Ystads Allehanda... shit fotografen va helt stirrig så blev svin nervös haha tror nog INTE bilden blev så bra haha... efter det hem till pappa en sväng o hälsa på och sen gick vi ner en rundra på stan o titta lite i affärer...

På kvällen sen träffa vi Carro o Håkan och gick ut en runda till hamnen och käkade mjukglass... väl hemma igen kolla älsklingen o jag på film innan vi stupa i säng.

Natten har väll varit sådär.... har visserligen fått sova men en liten busunge som vägra sova i sin säng utan skulle tvunget sova hos mig haha så e lite stel i kroppen i dag....

Nu ska jag iväg och käka frukost på Espresso House med underbara Linda och hennes busfrö Angelina =)

Idag är Sebastian 2 veckor gamal =) tiden rusar iväg....

Kommentarer

  • Malin & Tuva♥ säger:

    Han är så söt =)

    2010-05-12 | 19:03:03
    Bloggadress: http://malinstuvaluva.blogg.se/
  • Anne säger:

    åh vad jag längtar tills den dag du kommer med honom till jobb! <3

    2010-05-13 | 22:47:10
  • Administratör säger:

    Jag kommer nån gång i början av Juni =)

    2010-05-14 | 11:33:44

Kommentera inlägget här: