Life of Tess

film mys

Kategori: Tess

idag har inte hänt sådär jätte mycket faktiskt. Promenera ut en sväng på stan och besökte HM... inköpte ansikts rengöring, ögon upp piggande, dagkräm, läppglans och rough. Sen hem och käka frukost med älsklingen.

Begav mig bort till mamma och vi tog en tur till Hemmakväll och köpte godis till i kväll plus ytterligare en runda till HM där Hon inköpte en mascara som jag rekomendera. Lätt den bästa Mascara jag haft sicket lyft och snacka om fylliga fransar... IM IN LOVE ;) om ni inte redan har den köp den Loreal volume x 4.

Förresten

Vet ni vad somhände mig innan... jo jag skulle va flitig o laga middag och på menyn stod det köttfärs paj. Så jag skulle ta itu med degen och plocka fram mjöl m.m. När jag öppna mjölpaketet fick jag syn på en lång äcklig platt svart sak som låg där fyyyyy och längst upp på kanten av påsen satt fullt av äckliga vita ägg omg. tror ni jag fick panik eller äckligaste jag varit med om .... =/ mjölet slängdes och maten blev i stället tacos. Kommer nog dröja VÄLDIGT länge innan jag köper hem mjöl igen....

Nu ska jag hålla mys kväll med lite filmer jag fixat....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: