Life of Tess

Lördagsmys i höstvädret

Kategori: Tess

Idag är jag ensam och övergiven. =( Min älskling e iväg på killkväll och kommer inte hem igen förren i morgon. Men ska jag va helt ärligt så e det rätt så mysigt att ligga här själv i soffan med täcke levande ljus och en bra film på tv. Fast saknar så klart mitt hjärta.
Annars idag så har jag varit o handlat på Willys med pappa inför nästa veckas middagar. Ska göra...

* Tacopaj
* Parmalindad kycklingfilé med saffrans risotto
* Exotiska Fajitas


Sen hem om och packa in varorna i frys o kyl för att sen bege mig till mamma o pappa o hälsa på lite. Snodde några godisar innan jag o mamma begav oss ut på en promenad i höst vädret. Nu ska jag bädda ner mig riktigt och se film med cola light chips och vitlöks dippa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: