Life of Tess

PLAYBOY

Kategori: Tess

Börja dagen med kaffe och våra bästa år =) Sen åkte lill knott i badet hehe han tycker det e så kulo bada sötisen... ska bli kul sen när han kan leka med sina badankor morfar köpte =)

Idag på schemat står det att träffa mamma och traska ner en runda på stan. Jag ska köpa ett par mjukis byxor, jag har inga som e fina inte kul att ta på sig nått som inte e fint ju =/ men besluts ångesten e stor rosa eller svarta. Svarta gillar jag själv bäst men va fan VIT katt säger jag bara hmmm... tror jag tar dom svarta iaf.
Sen ska vi bege oss en tur ut på regementet till Anders outlet... va där i går med älsklingen o shoppa lite svin billigt fick allt för 300kr och det e äkta vara gott folk. Detta vet jag för mina föräldrar känner ägaren så tror ju inte han skulle lura dom =).

Blev iaf en ny bikini från Playboy, rosa jätte nessesär från playboy och ett rosa playboy skärp o ja just två par hippster trosor oxå och gissa vad jo från playboy haha =)
Lägger in lite bilder sen på shoppingen nu skriker lillen efter mat så får väll sluta här....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: