Life of Tess

ZzZzZ

Kategori: Tess

Usch vad jag e trött idag. Kom i säng vid halv 3 och mitt hjärta va pigg och ville upp kl 8 så inte så mycket att välja på utan bara till att stiga upp =(

Hade iaf jätte trevligt igår, Kristina och Marcus kom hit och vi bjöd på Fondue. Jätte gott va det och till efterätt blev det Cheescake, fast färdig köpt eftersom A jobbade igår med. Men den va inte så jätte god och den kosta 105 spänn =/ lätt godare när man gör själv =).

Det blev spel kväll oxå igår TP med barnfrågor haha vuxen frågorna e ju as svåra satt som frågetecken allihopa =)=). Så vet inte om jag ska va stolt över detta eller kanske skämmas haha men jag VAN första omgången hihi och Kristina van den andra. Tjejer e med andra ord det Smarta könet eller hur killar =D

Nu ska jag slänga mig på soffan med en kopp kaffe och hålla tummarna för att Sebastian roar sig själv =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: