Life of Tess

Söndag

Kategori: Tess

Jaha det blev aldrig någon filmtittning i går och pizzan bara petade jag i... fick skit ont i kroppen o börja må svin illa så det fick bli sängen i stället... INTE populärt hos mannen han blev svin sur och fortsatte sura morronen igenom... men HALLÅ ursäkta mig för att jag kan bli dålig lixom =/ grrrr blev på dåligt humör genast och fick ont i magen så de va den morronen.....

han stack o träna och jag gick en runda med Sebastian o mamma till Åhlens där jag köpte ny mössa till lilla hjärtat. Sen hem igen och började baka kakor... blev American Cookies i dag och dom blev riktigt lyckade. E vän med älsklingen igen oxå och han står just nu i köket i full fart med att laga middag till i kväll. Svärföräldrarna kommer ju hit för att spela bingolotto så det blir planka idag mums i löööve it =)

NU ska jag fortsätta slöa framför tvn tills lillen vaknar igen och börjar härja runder hihi

trevlig söndag på er gott folk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: