Life of Tess

2010 blir 2011

Kategori: Tess

ja då va det ett nytt år och det innebär nya tag och massa roligheter =)

Men vi kan ju börja med att sammanfatta infirandet av det nya året.

Gästerna dök upp kl 18 som sagt och kvällen inleddes med en fördrink. Jag panik gjorde mig i ordning eftersom vi hamnat efter lite i tiden hehe och kocken stod i bara kallingarna när folket kom hehe... men när vi va klara och drinken va uppdrucken blev det dags för middag.

Förrätten hade marcus och kristina gjort och det va ett skal gjort av parmesanost som fylldes med en röra av räkor lax och avokado super gott va det förutom att jag själv har lite svårt för lax som e gravad eller kall rökt.

Huvudrätten sen va ju då vi som gjort och den va enligt mitt tycke kanon god fast det blev ingen bajje sås för den hade stått och blitt besk i kylen =/ men det va så gott så man sakna inte den ändå =)=)

Efterätten va Christian och Martina som gjort och den va ju bara så jävla god... chokladmousse tårta med sorters mousse vit ljus och mörk shit jag hamna i himmelriket och njöt av varje tugga... gulliga som dom va lämna dom det som blev över oxå hihi och gissa vem som åt det till frukost =)

Jenny och Mathias hade med sig läsk och snacks, godis o dippa coh det slår ju aldrig fel =D

Vid 12 slaget stack vi ner till hamnen och kolla fyrverkerierna och skåla in nya året. Men det sög verkligen i hamnen i år nästan inga raketer alls och lite folk =( så efter den besvikelsen begav vi oss hem igen och fortsatte fira. Kvällen avslutades kl 3 i natt och jag fick 4 timmars härlig sömn i natt men det va det helt klart värt hade sjukt trevligt med trevliga underbara vänner.

Lite bilder från kvällen






Kommentarer


Kommentera inlägget här: